8 uwag do wpisu “Valle Ordesa y Monte Perdido, Aragón, Hiszpania

  1. Przepiękne zdjęcia, boszzzzzzze jak ja kocham takie miejsca. Muszę sobie zanotować, może kiedyś się tam wybiorę 😉
    Piotrze świetnie wyglądasz! Tak trzymaj 😉 Wielu facetów powinno brać z Ciebie przykład! Pozdrawiam, i czekam na więcej zdjęć z Twoich podróży 😉

    • Żaneto bardzo mi miło .. bardzo dziękuję Ci za miłe słowa .. aż się zarumieniłem :^) .. Valle Ordesa i Monte Perdido to cudowne miejsce w hiszpańskich Pirenejach .. całkowicie oczarowało mnie i krajobrazem i przyrodą a wdrapanie się na Monte Perdido startując jeszcze w ciemnościach i widoki ze szczytu były niezapomniane ..
      bardzo ciepło ściskam i pozdrawiam :^)

    • Monika bardzo miło .. bardzo dziękuję Ci za odwiedziny .. myślę, że jest dokładnie tak jak to napisałaś . wiele z tych wędrówek miało dla mnie bardzo emocjonalne znaczenie .. były w jakimś wążnym momencie mego życia i wiele dla knie znaczyły ,,,
      bardzo ciepło pozdrawiam i ściskam :^)

  2. Pingback: Lato | Kuba Kosy

Skomentuj

