Patrząc na groźne chmury nad Rinjani, Gili Air, Lombok, Indonezja

Szybki prom z Bali zbliżał się szybko do wyspy Lombok. W oddali majaczył majestatyczny wulkan Rinjani najwyższy na Lombok. Prom zmierzał najpierw na Lombok a potem w kierunku trzech maleńkich choć bardzo już sławnych wysepek Gili tuż przy zachodnim wybrzeżu Lombok: Gili Air, Gili Meno, i Gili Trawangan.

Kilka godzin później przycupnąłem na plaży na wschodnim wybrzeżu Gili Air – tej najbliższej Lombok. Podziwiałem z oddali groźne chmury kłębiące się tam wysoko nad wulkanem Rinjani już na Lombok. Nieśpiesznie podziwiałem je z daleka przez długi czas …

Już raniutko następnego dnia wypogodziło się i powróciłem na plażę kiedy wydawało się, że wszyscy na Gili Air jeszcze spali. Było pusto. Zanurzyłem się do krystalicznie czystej wody, która unosiła mnie łagodnie. Potem szedłem pustą o tej wczesnej porze plażą. Spoglądałem na piasek szukając śladów stóp sprzed kilku lat – stóp, które kiedyś przez kilka chwil były przy moich ustach. I choć teraz jestem już tylko dla nich pyłkiem księżycowym to spoglądając na piasek Gili Air dziękowałem za te kilka chwil …

5 uwag do wpisu “Patrząc na groźne chmury nad Rinjani, Gili Air, Lombok, Indonezja

    • Wysepki Gili są bardzo fotogeniczne. Woda jest śliczna ale takich miejsc jest wiele co dodaje uroku Gigi to majestatyczny wulkan Rinjani na horyzoncie na Lombok .. pozdrawiam bardzo ciepło Ewelina i dziękuję za odwiedziny

    • :^) nie raczej nie :^) jest fajnie bo nie ma ruchu zmotoryzowanego na wyspie a morze jest śliczne po tej stronie wyspy i ten kontrast w wulkanem Rinjani jest wspaniały Sama woda plaża czy mocno sfatygowana rafa koralowa są ładne choć widziałem w dużo lepszym stanie w innych miejscach na świecie ale wulkan dodaje temu miejscu niezwykły klimat :^) Bardzo ciepło pozdrawiam

      • Zdecydowanie Twoje zdjęcia oddały piękno tego miejsca, jednak inaczej coś może wyglądać jak się widzi z pierwszej ręki.

Skomentuj

